Tips!
Spara denna sida som en genväg på datorns skrivbord eller som en favorit i din webbläsare.
Välkommen till Kundwebbens informationssida. Nu har vi tagit beslut om en ny inloggningslösning för Kundwebben, innan sommaren kommer man kunna använda BankID för inloggning.
Så snart vi har infört inloggning med BankID kommer vi åter kunna ansluta nya organisationer och användare till Kundwebben. Lösningen kommer vara på plats innan sommaren.
Vi utreder också möjligheten att logga in med ID-kort (som innehåller e-legitimation). Vi återkommer här om det kan bli aktuellt.
Inloggning med Telia e-legitimation fungerar tills vidare, så länge giltighetsdatumet på kortet inte har passerat. Observera att Telia inte längre utfärdar e-legitimationer.
På denna sida kommer vi fortlöpande informera om tidplan för införandet av inloggning med BankID, och hur utredningen om inloggning med ID-kort (som innehåller e-legitimation) går.
Organisationer som inte är anslutna till Kundwebben kan mejla ärenden till registrator@isp.se, skicka ärenden via post eller lämna in ärenden genom att besöka oss. Observera att handlingar som innehåller säkerhetsskyddsklassad information inte ska skickas elektroniskt eller via vanlig post. För sådana handlingar förordar ISP användning av rekommenderad försändelse eller överlämnande i handen hos myndigheten.
Här finns våra kontaktuppgifter samt mer information.
Normal funktion.
Information om deklarationer och redovisningar
Spara denna sida som en genväg på datorns skrivbord eller som en favorit i din webbläsare.
Har du tekniska frågor om Kundwebben eller vill föreslå en förbättring, kontakta IT-supporten.
it@isp.se