Information om genomförda uppdateringar
På denna sida listas de senaste uppdateringarna i Kundwebben.
Uppdatering den 6 september 2022:
- Kundwebben fungerar med Google Chrome efter byte av teknisk lösning till din e-legitimation
Uppdatering den 6-7 april 2022:
- Kundwebben fungerar med Microsoft Edge efter byte av teknisk lösning till din e-legitimation.
- Ny programvara Net Id Client finns att ladda ner inne i Kundwebben.
- Förtydligande i Begäran om förhandsbesked PDA (2.4.3).
- Förtydligande i Ansökan om utförsel PDA (2.6.2).
Uppdatering den 31 mars 2021:
- Förbättring av ärendetyp Ansökan om utförsel PDA (2.6.2).
- Förändring av ärendetyp Leveransdeklaration (3.3.3).
- Förbättring av sökfunktionen Sök ärende.
- Införande av funktionen Hantera användare.
- Bearbetade informations- och hjälptexter.
- Ärendets diarienummer tilldelas i efterhand, senast nästkommande arbetsdag.
- Notifiering till e-post när diarienummer tilldelas.
- Möjligheten att hämta information från ISP i vissa ärendetyper borttagen.
- Registret och hämtningsfunktioner till registret är borttagna.
- Ärenden rensas på handlingar tre månader efter avslutsdatum.
- Befintliga ärenden är rensade på inkommande/utgående handlingar.
- Utkastlista och meddelandehistoriken rensas efter tre månader, baserat på skapatdatum.
- Inskickade handlingar sparas i sitt ursprungliga filformat.
- Borttagning av äldre signeringsfunktion.
- Bakomliggande förbättringar för prestanda och stabilitet.
Uppdaterad: 21 december 2022
Publicerad: 21 december 2022
Kontakta oss
Vill du komma i kontakt med oss kan du skicka ett e-post till:
registrator@isp.se