Gå till huvudinnehåll

Information om genomförda uppdateringar

På denna sida listas de senaste uppdateringarna i Kundwebben. 

 

Uppdatering den 6 september 2022:

 

Uppdatering den 6-7 april 2022:

  • Kundwebben fungerar med Microsoft Edge efter byte av teknisk lösning till din e-legitimation.
  • Ny programvara Net Id Client finns att ladda ner inne i Kundwebben.
  • Förtydligande i Begäran om förhandsbesked PDA (2.4.3).
  • Förtydligande i Ansökan om utförsel PDA (2.6.2).

 

Uppdatering den 31 mars 2021:

  • Förbättring av ärendetyp Ansökan om utförsel PDA (2.6.2).
  • Förändring av ärendetyp Leveransdeklaration (3.3.3).
  • Förbättring av sökfunktionen Sök ärende.
  • Införande av funktionen Hantera användare.
  • Bearbetade informations- och hjälptexter.
  • Ärendets diarienummer tilldelas i efterhand, senast nästkommande arbetsdag.
  • Notifiering till e-post när diarienummer tilldelas.
  • Möjligheten att hämta information från ISP i vissa ärendetyper borttagen.
  • Registret och hämtningsfunktioner till registret är borttagna.
  • Ärenden rensas på handlingar tre månader efter avslutsdatum.
  • Befintliga ärenden är rensade på inkommande/utgående handlingar.
  • Utkastlista och meddelandehistoriken rensas efter tre månader, baserat på skapatdatum.
  • Inskickade handlingar sparas i sitt ursprungliga filformat. 
  • Borttagning av äldre signeringsfunktion.
  • Bakomliggande förbättringar för prestanda och stabilitet.

 

Kontakta oss

Vill du komma i kontakt med oss kan du skicka ett e-post till: