Kundwebben
Välkommen till Kundwebbens informationssida. Nu finns ny information om kommande inloggningsalternativ för Kundwebben. Här finns även länken för att logga in i Kundwebben samt driftstatus.
Uppdaterat 2025-04-28
Nya sätt för inloggning
Vi kommer införa två nya inloggningssätt i Kundwebben, inloggning med ID-kort/e-legitimation från Skatteverket och inloggning med BankID:
- ID-kort/e-legitimation från Skatteverket. Läs om hur man ansöker om Skatteverkets ID-kort på deras hemsida. Preliminärt sker införandet vecka 20
- BankID. Preliminärt sker införandet vecka 24 eller 26
Så snart vi har infört inloggning med ID-kort från Skatteverket kommer vi åter kunna ansluta nya organisationer och användare till Kundwebben. På sidan Anslut din organisation kommer avtal för anslutning till Kundwebben inom kort att läggas upp.
Inloggning med ID-kort/e-legitimation från Telia
Inloggning med ID-kort/e-legitimation från Telia kommer fungera så länge giltighetsdatumet på kortet inte har passerat. Observera att Telia inte längre utfärdar ID-kort.
På denna sida har vi samlat information till befintliga användare av Kundwebben.
Organisationer som inte är anslutna till Kundwebben
Ni kan mejla ärenden till registrator@isp.se, skicka ärenden via post eller lämna in ärenden genom att besöka oss. Observera att handlingar som innehåller säkerhetsskyddsklassad information inte ska skickas elektroniskt eller via vanlig post. För sådana handlingar förordar ISP användning av rekommenderad försändelse eller överlämnande i handen hos myndigheten.
Här finns våra kontaktuppgifter samt mer information.
Logga in i Kundwebben
Driftinformation:
Normal drift.
Information om deklarationer och redovisningar
Kontakta IT-supporten
Har du tekniska frågor om Kundwebben eller vill föreslå en förbättring, kontakta IT-supporten.
it@isp.se