Gå till huvudinnehåll

Anslut er organisation

Att komma igång med Kundwebben är enkelt. Nedan finns några saker du behöver veta.

 

Anslutning 

För att ansluta till Kundwebben behöver din organisation skriva ett avtal med ISP, samt ange vilka användare som ska ha tillgång till verktyget. Antalet användare är begränsat till tio användare per kund, vid behov av ytterligare användare kontakta ISP genom e-post till registrator@isp.se.

 

ISP har cirka två veckors handläggningstid för anslutningar. En bekräftelse med ytterligare information skickas via e-post när anslutningen är klar. 

 

Avtal och bilaga (doc). Skicka avtalet till: ISP, Box 6086, 171 06 Solna

 

Tekniska krav

Kundwebben fungerar endast med PC med Microsoft Windows 10 eller senare och webbläsarna Microsoft Edge eller Google Chrome. Vidare behövs e-legitimation och kortläsare från Telia. ISP tillhandahåller särskild programvara till e-legitimationen i samband med anslutning. Hämta blankett för beställning av e-legitimation från Telia.

 

Läs mer om de tekniska kraven.

 

Kostnad

Det kostar ingenting att ansluta till Kundwebben. Kostnader för e-legitimation och kortläsare tillkommer dock, liksom eventuella interna kostnader hos er.

 

Mer information

Om du har några frågor om Kundwebben kan du kontakta ISP på it@isp.se.

 

Kontakta IT-supporten

Har du tekniska frågor om Kundwebben eller vill föreslå en förbättring, kontakta IT-supporten.