Gå till huvudinnehåll

Introduktion till Kundwebben

Startsidan 

När du har loggat in i Kundwebben kommer du till din startsida. Högst upp på sidan ser du att du är inloggad, samt vilket/vilka organisationskonton som du har tillgång till. Till vänster på sidan ser du en meny innehållande olika funktioner. Mitt på sidan finns också rubriken Meddelanden, där visas meddelanden för de ärenden där din organisation har fått ett meddelanden från ISP:s handläggare.

 

Menyn

Via menyn kan du använda funktionerna Skapa ärenden, Sök ärende, Sök utkast, Historik meddelanden, Hantera användare och logga ut. Läs mer i handboken om respektive funktion. 

 

Spara ditt arbete

Tänk på att regelbundet spara ditt arbete när du arbetar i Kundwebben. På detta sätt undviker du att information går förlorad vid längre period av inaktivitet eller eventuella tekniska problem. Har du sparat ett ärende hittar du ditt utkast i funktionen Sök utkast. 

 

Logga ut

Om du har varit inaktiv en längre tid blir du automatiskt utloggad. Utloggning sker genom att klicka på Logga ut i menyn. 

 

 

Kontakta IT-supporten

Har du tekniska frågor om Kundwebben eller vill föreslå en förbättring, kontakta IT-supporten.