Tillgång till Kundwebben

Instruktion för hur ditt företag ansluter till Kundwebben och hur du hanterar användarkonton efter anslutning.

 

Avtal och tekniska krav

För att få tillgång till Kundwebben måste ditt företag skriva ett avtal med ISP och uppfylla de tekniska kraven. Läs mer under Anslut ert företag.

 

Inloggning och information

Gå till adressen www.isp.se/kundwebben för att logga in.

 

Det är viktigt att du alltid går via denna sida till inloggningssidan. Här kan du hitta all information som gäller Kundwebben. Spara gärna sidan som en favorit i din webbläsare eller som en genväg på skrivbordet.

 

Lägga till/ta bort användare

Om du vill lägga till eller ta bort användare gör du det genom att skicka in ett så kallat övrigt meddelande till ISP. Funktionen hittar du under Skapa ärende > Övriga ärenden > Övrigt meddelande. För att kunna lägga till en användare behöver vi få personens namn, personnummer, telefonnummer och e-postadress. ISP skickar en bekräftelse via e-post när användare är tillagd eller borttagen.